• Ofisim Kayseri 10/43 Melikgazi/KAYSERİ
  • [email protected]
  • Mesai Saatleri: 08.30 - 18.00

Sıkça Sorulan Sorular

Ev internetiniz veya İş yerinizdeki internetinizle alakalı aşağıdaki cevaplar sizlere yardımcı olabilir.

Ay içerisinde yapılan tarife değişikliği işlemi ayın 15'inde çıkacak olan faturanıza güncel olarak geçiş yaptığınız tarihten itibaren yeni paket ücretlendirmesi olarak yansıtılır.

Altyapınızın desteklemesi durumunda paket değişikliği yapabilirsiniz. Online işlemler merkezimize giriş yaparak kayıt bırakabilir ya da 0850 304 38 00 çağrı merkezimizi arayabilir ve sesli kayıt bırakabilirsiniz.

Fatura borcu nedeniyle hattı kapalı olan müşteriler paket değişikliği yapamamaktadır. Tarife değişikliği yapılabilmesi için ödenmemiş borç olmaması gereklidir.

Taahhütlü müşteriler faydalandıkları kampanyada yer alan hız/kotalara geçiş yapabilirler.

İnternet kullanımı için telefon hattına ihtiyacınız yoktur. Sabit telefon hizmeti almadan da NETPlus Telekom'da internet hizmetinden yararlanabilirsiniz.

Hız sorunu yaşıyorsanız aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz. Modeminizi kapatıp açmanız gerekmektedir. Modemin yanında sinyal kesici telsiz yada telefon var mı kontrol edebilirsiniz. Wi-Fi kanal değişimi işlemi uygulayabilirsiniz. Modemin yüksek açık ve evin merkez kısımlarında bir yerde konumlandırılması en iyi performansı almanızı sağlayacaktır. Modeme bağlı kullanıcı sayısı Wi-Fi performansına negatif etki eder. Özellikle online oyunlarda en iyi sonuç için Wi-Fi kapalıyken kablolu kullanım şarttır. DNS ayarlarınızı otomatikte kullanmanız gerekmektedir.

Türkiye'de bulunan altyapı her bölgede aynı kalitede ve seviyede hizmet sunmaya elverişli değildir. Bazı bölgelerde yüksek hızları almak mümkün olduğu gibi diğer bölgelerde altyapı kapasitesinden kaynaklı olarak tam kapasite ile hizmet veremeyebilir. Bu nedenle mevcut tarifenizin, bulunduğunuz bölgenin desteklediği altyapı hızı doğrultusunda maximum alabileceği hızı alabilir durumda olduğu anlamına gelmektedir.

Hız testini başlattığınızda NETPlus Telekom merkez sunucularından bir dosya indirilmektedir. Sistemimiz, bilgisayarınızın dosyayı indirdiğini algılar ve o anda kullanmakta olduğunuz internet hızını hesaplar. Download internet üzerinden dosya indirme işlemidir. Hizmet alınan internet tarifelerinde belirtilen hız download hızıdır.

Sorununuz halen çözümlenmediyse sizinle iletişime geçelim.

Lütfen size daha sağlıklı bir biçimde yardımcı olabilmemiz için bizlere sorununuzu net ve anlaşılır bir biçimde yazarak anlatınız. Yazdığınız E-Posta adresinin güncel olduğundan emin olunuz eğer dönüş yapılmadığını düşünüyorsanız spam mail kutunuzu sık sık kontrol ediniz.

GEÇMİŞ OLSUN TÜRKİYE

NETPlus Telekomünikasyon değerli müşterisi;

Ülkemizde yaşanan depremden dolayı borcu sebebiyle interneti olmayan abonelerimizin internet erişimleri tekrardan açılmıştır. Teknik arızalar dışında internet erişiminde herhangi bir kısıtlama yapılmayacaktır.

NETPlus ailesi olarak en içten Geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz.

Bu süreci hep birlikte atlatacağız.